خروج بدهکار هزار میلیارد تومانی از فهرست 65 نفره

یزدفردا "سخنگوی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از عادی شدن وضع 35 نفر از بدهکاران شبکه بانکی که در فهرست 65 نفره قرار داشتند، خبر داد.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، علی آقامحمدی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از 65 نفری که در این فهرست قرار داشتند وضع 35 نفر به روال عادی برگشته است که بدهکار 1000 میلیارد تومانی نیز جزو این افراد است.


وی با بیان اینکه این بدهکار بدهی خود را پرداخت کرده است، افزود: بعد از اعلان رسمی ما، ده نفر هم به این افراد اضافه شده و بدهی خود را پرداخت کرده‌اند که در اصل 35 نفر از فهرست 65 نفره از این فهرست خارج شده‌اند و کارهایشان به روال عادی افتاده است.


سخنگوی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در عین حال تصریح کرد: البته این اعلان ما منافاتی با اقدامات قضایی ندارد.


آقامحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می شود خریدار خودروی رئیس جمهور نیز جزو فهرست 65 نفره قرار دارد، افزود: چنین اطلاعی ندارم؛ در فهرست ما نیست.


وی همچنین با بیان اینکه رئیس بانک تات نیز در این فهرست قرار ندارد، افزود: هیچ مسئولی در فهرست 65 نفره نیست.


سخنگوی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این بدهکاران و معوقات بانکی مربوط به کدام دولت است و آیا فقط مربوط به دولت‌های نهم و دهم است یا خیر، گفت: بدهکار شدن روندی طولانی طی می کند ممکن است مربوط به هر دوره ای باشد؛ ما به زمان نسبت نمی دهیم، اگر معوقات 18 ماه شد جزو این فهرست قرار می گیرد، هر کس می خواهد باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا